2013. szeptember 1., vasárnap

PRÓBA

Micót próbáltunk Bercsényi Péterrel a Parksarokban  
Jól ment
 
Fekete Dóra tervező is jött, mert Rézcsőrűt kicsit át kell szabni
 

Úgy látszik Péter és Niki között teljes az összhang
 
A manager, Szeli Dóra, elégedetten szemlélődik
 
Sárik Péter az ötletgazda,  jazz zongoraművész, zeneszerző és fáradt  és nagyon lelkes
 amíg bírja :)
 aztán Szeli Dóra szakállba öltözik

Niki hajkendőt köt

és a jövendő néző kukucskál
én meg fényképeztem, súgtam és lelkesítettem vagy lelomboztam a szereplőket mindig az ügy érdekében.
a bejegyzést készítette: takacsvera

az új felállás tűzkeresztsége Pécsett a Bóbita Bábszínház előtti szabadtéren /vagy bent/ 2013. szeptember 15.  11:00, utána Budaőrs, és Pesten 2013. október 20. Budapet Jazz Club.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése